El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Tarragona posa a disposició de les col·legiades i col·legiats les ponències presentades durant la jornada commemorativa del Dia Internacional de la Llevadora, celebrada el passat 5 de maig.
Aquesta iniciativa té com a objectiu compartir el coneixement i facilitar l’accés als continguts exposats durant la jornada, que va reunir professionals de l’àmbit de la salut sexual i reproductiva en un espai d’actualització i intercanvi d’experiències professionals, reivindicant el paper de la llevadora en la millora de la salut afectiva, sexual i reproductiva en la mancança de llevadores a les Comarques Tarragonines.
Les persones interessades poden consultar les diferents presentacions a continuació:
-
- Ponència – Entre la fisiologia i la intervenció – Amanda Latorre Estriche
- Ponència – Parts i XXSS – Mar Farré
- Ponència – AUTONOMIA DEL PACIENT Dret o exigència – Marta Deco
- Ponència – Reparar el naixement Biomecànica i vincle emocional en un PVDC – Lilit Artenyan
- Ponència – Nou paradigma de la menopausa – Sara Canalda
- Pònencia – Resolució de la distòcia d’espatlles en un part a l’aigua – Mabel Gendre Jornet
- Ponència – Més enllà del McRoberts – Gestió de la distòcia d’espatlles – Raquel Gómez
- Ponència – Radiografia actual i reptes de futur de la professió de llevadora – Gemma Martínez
- Ponència – Promoció de la SM perinatal en l´embaràs, el part i el pospart – Inés Sombrero
- Ponència – Danza útera: expressió i consciència corporal femenina – Laura Pino
Des del Col·legi agraïm la participació de totes les professionals que van contribuir a l’èxit de la jornada i compartim aquests materials amb la voluntat de continuar promovent la formació i la difusió del coneixement infermer.

