El 26 de març donarà inici el curs de preparació del EIR 2026-2027 de SalusPlay en el qual els/les col·legiats/des tindreu una promoció especial de 150€ de descompte en la matrícula.
INFORMACIÓ DEL CURS EIR 2026/27
- Planificació diària d’estudi, perquè tu només et centris en estudiar.
- Curs que s’adapta a tu, facilitant el teu treball com a infermera i la preparació del EIR.
- Manuals resumits i visuals, perquè estudiïs el més important.
- Classes gravades en primera volta, que podràs organitzar segons les teves necessitats amb el nostre planificador d’estudi.
- Corba de la memòria i flaix card, per a estudiant menys hores, poder recordar molt més.
- Classes en Streaming en segona volta, que et permetran aprendre mentres respons preguntes d’una manera divertida, i, a més, millorar els teus temps de resposta.
- Ludificació: jocs interactius, pasapalabra, scape room… com a eines que complementen l’aprenentatge.
- Simulacres sota pressió, per a aprendre a respondre en el temps adequat.
- Gestió del risc, eina per a conèixer quant s’ha d’arriscar en els simulacres i posteriorment en l’examen EIR.
- Clinic de tècniques de test: entén les regles de les preguntes de test i treu preguntes sense saber la teoria.
- Tècniques d’estudi: cada 15 dies, veureu videopodcast on treballarem tècniques d’estudi i concentració. Estudia per objectius, no per hores. Treu partit al teu temps.
- Tutor personal que et donarà suport en els bons i mals moments durant la preparació.
- Professorat Expert que no dependrà de la seu d’estudi.
- Preparació Física i Mental per a millorar el rendiment acadèmic i aprendre a gestionar l’estrès de la preparació i l’examen.
Obtingues crèdits per a millorar la teva Carrera Professional mentres estudies el EIR.
- Matriculació en 10 Cursos amb acreditació CFC de manera gratuïta.
- La possibilitat de realitzar un Màster en Cures Específiques d’Infermeria, de 60 ECTS (1500h) amb un preu especial.
MODALITATS DE PAGAMENT
Hi ha dos opcions de pagament:
Pagament únic: 1.190€ (estalvia el 14%)
Pagament per quotes: 1.390€
Matrícula: 190€
Quotes: 120€ x 10 quotes mensuals
INSCRIPCIÓ EN EL CURS EIR
Pots realitzar la inscripció en el Curs EIR en línia 2026/27 de SalusPlay a través del següent enllaç 👉 https://www.salusplay.com/eir/curso-eir
Si tens qualsevol dubte pots parlar amb Eva Ramón, la nostra assessora de formació de SalusPlay, per telèfon o WhatsApp en el 691714672 o per email: [email protected]

